فایلساز

فروشگاه فایلساز ، فروش فایل ارزان , فروش ارزان فایل, پروژه, پایان نامه, مقاله و ...

فایلساز

فروشگاه فایلساز ، فروش فایل ارزان , فروش ارزان فایل, پروژه, پایان نامه, مقاله و ...

توسعه و طراحی محصول

طراحی محصول به عنوان یک کلمه،مجموعه ای از مشخصات یک محصول است که شامل، فرم(ویژگی های زیبایی شناختی و ملموس محصول یا خدمات)وعملکرد(قابلیت ها)به صورت توأم و یکپارچه است
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1549 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 52
توسعه و طراحی محصول

فروشنده فایل

کد کاربری 12271

فهرست مطالب

تعریف محصول

چرخه عمر محصول

تعریف طراحی محصول

عوامل موثر بر طراحی محصول

ابزارهای مورد استفاده در طراحی محصول

مراحل طراحی محصول


طراحی محصول

طراحی محصول به عنوان یک فعل،به معنای فرآیند خلق کردن یک محصول

جدید برای فروخته شدن به مشتریان یک کسب و کار است.

به دلیل نبود یک تعریف فراگیر پذیرفته شده که بتواند به طور کامل تمامی

موضوعات طراحی محصول را دربرگیرد،دو تعریف مجزا مورد نیاز خواهد بود:


اول تعریفی که بتواند طراحی محصول را مستقیما از جنبه یک محصول

معرفی کرده و دیگری تعریفی که بتواند فرآیند طراحی محصول را در رابطه

با این ساخت ارائه دهد.

طراحی محصول به عنوان یک کلمه،مجموعه ای از مشخصات

یک محصول است که شامل، فرم(ویژگی های زیبایی شناختی و

ملموس محصول یا خدمات)وعملکرد(قابلیت ها)به صورت توأم و یکپارچه

است.

فرآیند طراحی محصول یعنی:مجموعه ای از فعالیت های استراتژیک و

و تاکتیکی از ایده پردازی تا تجاری سازی وخلق یک محصول است.

هدف طراحی محصول چینش اجزای محصول با توجه به امکانات،توانایی ها و اهداف سازمان است

به نحوی که مشتری آن را انتخاب کرده تا مزایای رقابتی افزایش یابد.

طراحی محصول مجموعه فعالیت هایی فراتر از مهندسی میباشد،همراه با

مخاطره و فرصت های فراوان،ونیاز به توجه خاص به فناوری،بازار،و زمان

دارد.


چرا طراحی محصول مهم است؟

1.رقابت بین المللی

2.تقاضای پیچیده بازار

3.تکنولوژی



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.