فایلساز

فروشگاه فایلساز ، فروش فایل ارزان , فروش ارزان فایل, پروژه, پایان نامه, مقاله و ...

فایلساز

فروشگاه فایلساز ، فروش فایل ارزان , فروش ارزان فایل, پروژه, پایان نامه, مقاله و ...

پاورپوینت بیمه و ریسک

پاورپوینت آماده ارائه کلاسی با عنوان بیمه و ریسک در حجم 26 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل شامل بیمه چیست، ویژگی های اساسی بیمه، انتقال ریسک، شرایط یک ریسک قابل بیمه، خسارت اتفاقی و غیر عمدی، خسارت قابل تعیین و اندازه گیری، خسارت غیر فاجعه آمیز، احتمال وقوع خسارت قابل اندازه گیری، صرفه اقتصادی حق بیمه، انتخاب نامناسب و بیمه، انواع بیمه، ب
دسته بندی بیمه
فرمت فایل ppt
حجم فایل 848 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26
پاورپوینت بیمه و ریسک

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت بیمه و ریسک

دسته: مدیریت بیمه- حسابداری- مدیریت مالی- مجموعه مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 26 اسلاید

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " بیمه و ریسک " می باشد که در حجم 26 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده که بخشهای عمده آن شامل موارد زیر می باشد:

بیمه چیست؟

ویژگی های اساسی بیمه

انتقال ریسک

شرایط یک ریسک قابل بیمه

خسارت اتفاقی و غیر عمدی

خسارت قابل تعیین و اندازه گیری

خسارت غیر فاجعه آمیز

احتمال وقوع خسارت قابل اندازه گیری

صرفه اقتصادی حق بیمه

انتخاب نامناسب و بیمه

انواع بیمه

بیمه اشخاص (بیمه عمر)

بیمه اموال و مسؤلیت

انواع پوشش های بیمه ای

پوشش های بیمه فردی

بیمه وسیله نقلیه شخصی

بیمه مالکان منازل

بیمه صاحبان قایق

پوشش های بیمه های بازرگانی

بیمه مجموعه خطرات بازرگانی

بیمه مسؤلیت عمومی

بیمه جبران غرامت کارکنان

بیمه اتومبیل های بازرگانی

بیمه حمل و نقل زمین

بیمه حمل ونقل دریایی

بیمه شکست ماشین آلات

بیمه اعتبار

بیمه تضمینی مالی

بیمه های دولتی

بیمه های اجتماعی

مهم ترین طرح های بیمه فدرال

مزایای بیمه برای جامعه

جلوگیری از خسارت

هزینه های بیمه برای جامعه

هزینه های بیمه به عنوان یک فعالیت تجاری

خسارت های ساختگی فریبکارانه

سرقت های مضاعف

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


پاورپوینت انواع ریسک در جامعه

پاورپوینت آماده ارائه کلاسی با عنوان انواع ریسک در جامعه در حجم 27 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل شامل تعریف ریسک، ریسک عینی، ریسک ذهنی، احتمال وقوع خسارت، خطر و شرایط خطر زا، گروه های عمده ریسک، ریسک خالص (محض) و ریسک ذهنی (سودا گرانه)، ریسک بنیادی (عام) و ریسک خاص (ویژه)، ریسک موسسات (شرکتی)، انواع ریسک های خالص، انواع ریسک های اشخاص،
دسته بندی بیمه
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1376 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
پاورپوینت انواع ریسک در جامعه

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت انواع ریسک در جامعه

دسته: مدیریت بیمه- حسابداری- مدیریت مالی- مجموعه مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 27 اسلاید

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " انواع ریسک در جامعه " می باشد که در حجم 27 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده که بخشهای عمده آن شامل موارد زیر می باشد:

تعریف ریسک

ریسک عینی

ریسک ذهنی

احتمال وقوع خسارت

خطر و شرایط خطر زا

گروه های عمده ریسک

ریسک خالص (محض) و ریسک ذهنی (سودا گرانه)

ریسک بنیادی (عام) و ریسک خاص (ویژه)

ریسک موسسات (شرکتی)

انواع ریسک های خالص

انواع ریسک های اشخاص

ریسک کاهش درآمد در دوران بازنشستگی

ریسک بیماری

ریسک بیکاری

ریسک اموال

انواع خسارت مرتبط با دزدی و تخریب اموال

ریسک مسئولیت

دلایل اهمیت ریسک مسئولیت

تحمیل بار ریسک بر جامعه

روش های مدیریت ریسک

انتقال ریسک به روشی غیر از بیمه

بیمه

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


جزوه عناصر سازه ای برای معماران

جزوه عناصر سازه ای برای معماران
دسته بندی معماری
فرمت فایل zip
حجم فایل 9243 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 138
جزوه عناصر سازه ای برای معماران

فروشنده فایل

کد کاربری 7218

تعریف سازه

طراحی سازه ای

بارهای وارد بر سازه

بار مرده

بار زنده

الزامات عملکردی

افزونگی

مقاطع کامپوزیت

نیرو

اجسام صلب

نیروهای داخلی و خارجی

گشتاور نیرو

کشش، فشار، خمش و پیچش

برش و کمانش

مفهوم تنش

تنش برشی

تنش پیچشی

رابطه بیت تنش و کرنش

تمرکز تنش

طبقه بندی بارهای سازه ای

فشارهای باربری

نشست های نابرابر

انواع پی

پی های سطحی

پی نواری عمیق

پی گسترده

پی شناور

پی شمعی

کلاهک شمع

صندوقه گود رفته

پی روی سطح شیبدار

پی دیرکی

قسمت 2

دیوار

انواع دیوار

سیستم سازه ای

و ...


مبانی نظری و پیشینه مدیریت استعداد

مبانی نظری و پیشینه مدیریت استعداد
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 138 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34
مبانی نظری و پیشینه مدیریت استعداد

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه

امروزه سازمانها بخوبی دریافته اند که به منظور موفقیت در اقتصاد پیچیده جهانی و نیز ماندگاری در محیط رقابتی کسب و کار، به داشتن بهترین استعدادها نیاز دارند. همزمان با درک نیاز به استخدام ، توسعه و نگهداشت استعدادها‌‌، سازمانها دریافته‌اند که استعدادها منابعی بحرانی هستند که برای دستیابی به بهترین نتیجه‌ها نیازمند مدیریت می باشند. در گذشته مدیریت استعداد[1] به عنوان یک مسئولیت جنبی به بخش پرسنلی محول شده بود، در حالی‌که امروزه مدیریت استعداد به عنوان یک وظیفه سازمانی که مسئولیت آن به عهده تمام بخش هاست، بسیار جدی تر مورد توجه قرار گرفته است.

بی شک عصر حاضر، عصر سازمانهاست و متولیان این سازمانها، انسانها هستند؛ انسانهایی که خود به واسطه در اختیار داشتن عظیم ترین منبع قدرت؛ یعنی تفکر، می توانند موجبات تعالی، حرکت و رشد سازمانها را پدید آورند. در سالهای اخیر، در سازمانهای ایرانی، مبحث پرورش و توسعه نیروی انسانی در قالب های گوناگونی، نظیر: شناسایی و پرورش استعدادها، جانشین پروری ، مدیران آینده ، مدیران سایه و .... مورد توجه قرار گرفته است. اما کماکان با وضعیت مطلوب در این زمینه فاصله قابل توجهی وجود دارد. در همین راستا انجام مطالعات و پژوهش های گوناگون برای الگوبرداری و بکارگیری تجربه‌های موفق سازمان های توسعه یافته، از اهمیت بسزایی برخوردار است (رونلوند،2009،ص43).


[1]-Talent Management


مبانی نظری و پیشینه مدیریت استراتژیک منابع انسانی

مبانی نظری و پیشینه مدیریت استراتژیک منابع انسانی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 321 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 80
مبانی نظری و پیشینه مدیریت استراتژیک منابع انسانی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه

ما اغلب از نظر منابع نظیر سرمایه، زمین، انرژی، تجهیزات و... با محدودیت رو به رو هستیم ولی با داشتن منبع عظیم و نامحدود چون قدرت خلاقیت و نوآوری می توان برگ برنده ای در بازارهای رقابتی داشت و بر پایه آن دنیای بهتری را ساخت. لذا مدیریت منابع انسانی قسمتی عمده از قلمرو علم و هنر مدیریت را تشکیل می دهد که با نگرشی استراتژیک به آن به یک اندیشه آینده نگر، ‌نوآور و تحول گرا دست پیدا خواهیم کرد و بر نقش وظایف منابع انسانی در جذب و تامین منابع انسانی، ‌پرورش و بهسازی، ‌حفظ و نگهداری و بالاخره به کارگیری بجا و موثر این منبع مهم استراتژیک بیش از پیش پی خواهیم برد. پس باید به سطح فعالیت منابع انسانی توجه زیادی داشت تا سازمانها در این موقعیت حساس رقابتی حفظ شوند و آن را از وظایف اداری به سوی همسو شدن (‌شریک شدن) با سطح استراتژی کسب و کار و به عنوان یک تصمیم گیرنده مهم ارتقا داد. فلسفه مدیریت منابع انسانی، اجرای مأموریت سازمان و کامیابی آن را در گرو وجود کارکنان به مثابه ارزشمندترین عنصر سازمان، پیوند بین سیاستها و فرآیندهای منابع انسانی با هدفها و طرحهای استراتژیک، حاکمیت فرهنگ و ارزشهای سازمانی و سرانجام، هدفهای مشترک و یک پارچه در میان همگان می داند.

2-1-2) تعریف مدیریت منابع انسانی

مدیریت منابع انسانی، مدیریت انسان ها را در حدود رابطه کارمند-کارفرما مدنظردارد. این مدیریت عموما با یکی از دو منظور" استفاده کارا از انسان ها در دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان" یا " ارضای نیازهای فردی کارکنان " صورت می گیرد (نوری، 1381).

مدیریت منابع انسانی را شناسایی‌، انتخاب، ‌استخدام، تربیت و پرورش نیروی انسانی به منظور نیل به اهداف سازمان تعریف کرده اند (سعادت، 1390).


مبانی نظری و پیشینه کیفیت سود

مبانی نظری و پیشینه کیفیت سود
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 33 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32
مبانی نظری و پیشینه کیفیت سود

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

کیفیت سود

صرف نظر از چگونگی استفاده از ارقام سود گزارش شده، کیفیت سود بایستی مدنظر قرار گیرد. کیفیت سود در تحقیقات قبلی تعریف متعددی دارد و اجماعی بر روی تعریف آن وجود ندارد.

کیفیت سود را می توان به سه دسته تقسیم کرد: پایداری سود، سطوح اقلام تعهدی و سودی که منعکس کننده معاملات اقتصادی مربوط است (McNichals, 2002). پایداری سود به معنی استمرار سود جاری است. هر چه سود بیشتر باشد، یعنی شرکت توان بیشتری برای حفظ سودهای جاری دارد و فرض می شود کیفیت سود شرکت بالاتر است (ثقفی و کردستانی، 1383).

به طور کلی هر چه سود گزارش شده به استفاده کنندگان کمک کند تا تصمیمات بهتری بگیرند، آن سود با کیفیت تر محسوب می شود. اما به دلیل آنکه افراد از اطلاعات در تصمیمان متفاوتی استفاده می کنند امکان ارایه یک تعریف جامعه از سود وجود ندارد. از طرف دیگر سایر معیارها نیز بر مفید بودن اطلاعات سود تاثیر می گذارد. از جمله این اطلاعات (غیر مالی)، توانایی تجزیه و تحلیل و پردازش اطلاعات توسط استفاده کنندگان و سایر محدودیت های بالقوه ای است که بر سر راه استفاده کنندگان قرار می گیرد.


نمونه سوالات رشته الهیات نیمسال اول 95-94 (کلیه گرایش ها) پیام نور + پاسخنامه

نمونه سوالات رشته الهیات نیمسال اول 9594 (کلیه گرایش ها) پیام نور پاسخنامه– مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور
دسته بندی معارف اسلامی
فرمت فایل rar
حجم فایل 43753 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 100
نمونه سوالات رشته الهیات نیمسال اول 95-94 (کلیه گرایش ها) پیام نور + پاسخنامه

فروشنده فایل

کد کاربری 14647

نمونه سوالات رشته الهیات نیمسال اول 95-94 (کلیه گرایش ها) پیام نور + پاسخنامه
با مطالعه این مجموعه قبولی خود را در آزمون مورد نظر تضمین کنید.

نمونه سوالات رشته الهیات نیمسال اول 95-94 (کلیه گرایش ها) پیام نور + پاسخنامه– مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور


دارای فایل پاسخنامه


شامل : 215 فایل سوال و پاسخنامه

دارای طبقه بندی به صورت : کد درس

این مجموعه حاوی نمونه سوالات رشته الهیات نیمسال اول 95-94 (کلیه گرایش ها) + پاسخنامه – مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور میباشد.

توجه: این مجموعه کامل ترین مجموعه نمونه سوالات نیمسال اول 95-94 این رشته میباشد که برای اولین بار در سطح اینترنت در فروشگاه نمونه سوالات " فایل آزمون " عرضه شده است.


مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات

مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 64 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
مبانی نظری و پیشینه کیفیت خدمات

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مفهوم و تعریف کیفیت خدمات

کیفیت خدمات یک رشته علمی نسبتا"جوانی است که در حدود دو دهه از تحقیقات در این زمینه می گذرد. این واژه برای افراد مختلف، معنای متفاوتی دارد، بنابراین در اولین گام از بهبودکیفیت خدمات باید درک روشنی از مفهوم کیفیت داشته باشیم. بعلاوه تعریف کیفیت نه تنها از جهت معنایی مهم است بلکه مهمتر از آن هدایت کننده تلاشهای کارکنان در جهت رسیدن به خدمات با کیفیت تر خواهد بود (سید جوادین،384 ، ص35).

پاراسورامان کیفیت خدمات را سازکار پایدار انتظارات مشتری و شناخت انتظارات مشتری از خدمات خاص تعریف کرده است (پاراسورامان[1] و دیگران ،1988).

زیتامل کیفیت خدمات را دریافت همه جانبه مشتری درباره برتری خدمت نسبت به خدمت مشابه با مزیت های برجسته آن تعریف کرده است (زیتامل و بیتنر[2]، 1996).

2-3-4- اهمیت کیفیت خدمات

تمایل به کیفیت خدمات نقش مهمی در صنایع خدماتی نظیر خدمات بیمه ای، بانکی و ... ایفا می نماید چرا که کیفیت خدمات برای بقا و سودآوری سازمان امری حیاتی به شمار می رود. در حقیقت امروزه رضایت مشتری و کیفیت خدمات به عنوان مسائل حیاتی در اغلب صنایع خدماتی به شمار می روند. به ویژه در رابطه با خدمات مالی که به طور کلی متمایز سازی خدمات در آن مشکل است، حائز اهمیت بیشتری می باشد (استافورد[3]،1998 ، ص426) .

فلیپ و دیگران[4] در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که کیفیت محصولات و خدمات واحد های تجاری استراتژیک مهمترین عاملی است که بر عملکرد این واحد ها اثر گذار است. آنها عنوان می کنند که کیفیت برتر، سود های بیشتری از طریق قیمت های بالاتر ایجاد می کند و نیز راهی است برای رشد واحدها. بعلاوه بازل و گال[5] اظهار می کنند که به دلیل اثر کیفیت بر ارزش ادراک شده از سوی مشتریان، کیفیت خدمات نه تنها با قابلیت سودآوری سازمان، بلکه با رشد سازمان در ارتباط است. همچنین راست و دیگران مدلی از قابلیت سودآوری کیفیت خدمات ارائه کرده اند که در این مدل کیفیت خدمات منجر به افزایش رضایتمندی و در نتیجه نرخ حفظ مشتری شده، درآمد و سهم بازار بیشتری را در پی خواهد داشت.


[1] - Parasuraman , et al

[2] - Zeithaml and Bitner

[3] - Stafford

[4] - Philips, et al, 1993

[5] - Buzzell and Gal , 1987


مبانی نظری و پیشینه کیفیت اقلام تعهدی

مبانی نظری و پیشینه کیفیت اقلام تعهدی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 95 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
مبانی نظری و پیشینه کیفیت اقلام تعهدی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

تعریف اقلام تعهدی

اقلام تعهدی تفاوت بین سود حسابداری و جریان وجوه نقد حاصل از عملیات را بیان می‌کند. بدین معنی که اقلام تعهدی بزرگ نشان دهنده فزونی سود گزارش شده نسبت به جریان وجوه نقد تولید شده توسط شرکت می ­باشد. این تفاوت، نتیجه قیود حسابداری می­ باشد که چه زمانی درآمد و هزینه باید شناسایی شوند (اصل تحقق درآمد و اصل تطابق). اقلام تعهدی را می­ توان به اجزای اختیاری و غیراختیاری تفکیک کرد. اجزای اختیاری اقلام تعهدی عبارت از اقلامی است که مدیریت می تواند کنترل­ هایی بر روی آن­ ها اعمال کند. اجزای غیراختیاری اقلام تعهدی عبارت از اقلام تعهدی است که مدیریت نمی ­تواند بر روی آن­ ها کنترلی اعمال نماید.

جونز (1991) تفاوت بین سود و جریان وجه نقد حاصل از عملیات را به عنوان اقلام تعهدی شناسایی کرده است . اسلوان (1996) اقلام تعهدی را به عنوان تغییر در سرمایه در گردش غیر نقدی منهای هزینه­ های استهلاک تعریف نمود. تعریف اسلوان از تعریف هلی (1985) نشأت گرفته است که دقیقاً با تعریف اقلام تعهدی عملیاتی استفاده شده در بیانیه استانداردهای مالی شماره 95 (FASB 95)، صورت جریانات نقدی مطابقت دارد. برای دستیابی به یک اندازه ­گیری جامع از اقلام تعهدی، عنوان می شود که در صورت عدم استفاده از حسابداری تعهدی (استفاده از حسابداری نقدی)، تنها حساب­ های نقدی در ترازنامه منعکس می­ شوند، لذا گزارش سایر حساب­ های دارایی و بدهی در ترازنامه نتیجه به کارگیری حسابداری تعهدی است (ریچاردسون و دیگران، 2005). بنابراین، اقلام تعهدی بیانگر تغییر در تمام دارایی­ های غیر نقدی منهای تغییر در تمام بدهی­ های غیر نقدی می­ باشد (ریچاردسون و دیگران، 2005).


مبانی نظری و پیشینه قیمت گذاری

مبانی نظری و پیشینه قیمت گذاری
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 69 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
مبانی نظری و پیشینه قیمت گذاری

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

قیمت گذاری

به طور ساده قیمت گذاری یعنی تعیین قیمت برای کالا یا خدمت. قیمت‌گذاری فعالیتی است که باید تکرار شود و فرایندی مداوم و پیوسته محسوب می‌شود این تداوم ناشی از تغییرات محیطی و عدم ثبات شرایط بازار است که لزوم جرح و تعدیل قیمت را ایجاد می‌کند. قیمت گذاری با هدف حداکثر کردن سود، افزایش سهم بازار، رهبری کیفیت، ادامه حیات و یا افزایش قیمت بازار صورت می گیرد. قیمت یکی از عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی (محصول- قیمت- فروش- توزیع) است. قیمت تعیین می کند که چه چیزی تولید شود و چه کسی آن را تقاضا کند مهمترین وظیفه بازاریاب در قیمت گذاری شناخت رابطه قیمت و تقاضاست در حالت عادی برای کالای عادی قیمت و تقاضا رابطه عکس دارند عامل مهم دیگر در قیمت گذاری عرضه محصولات و قیمت های رقباست.در محیط بسیار پویای بازار امروز، همگام با تغییرات محصول، بازار و رقابت در طول زمان، استراتژی های بازاریابی شرکت نیز باید تغییر کنند. چرخه عمر محصول، می تواند بیانگر تغییراتی باشد که شرکت در مسیر حرکت محصول در چرخه عمر خود، اعمال می کند. استراتژی های قیمت گذاری نیز باید با سایر استراتژی های شرکت هماهنگ باشند و همچنین مدیران باید بدانند چگونه قیمت مناسب را تعیین کنند (شیپلی[1]، 2001).

قیمت‌گذاری، تصمیمی است که نظریه‌های تقاضا، هزینه و ساختار بازار را به هم ربط می‌دهد. تصمیم به قیمت‌گذاری کانون توجه نظریه اقتصاد خرد در تخصیص منابع بوده است. در تحلیل تصمیم‌گیری تجاری،‌ قیمت‌گذاری دقیقاً یک جزء از راهبرد جامع رقابتی است. علاوه بر این، تصمیم قیمت‌گذاری وسیله‌ای برای رسیدن به هدف است نه خود هدف به طوری که تصمیمات مربوط به قیمت باید در زمینه اهداف کلی تجاری ملاحظه شوند. قیمت، یک متغیر راهبردی و عملیاتی است به طوری که تصمیمات قیمت‌گذاری می‌تواند اثر قابل توجهی روی عملکرد آتی و فعلی داشته باشد. به علت بُعد زمانی قیمت، لازم است اهداف قیمت‌گذاری به دقت تعریف شود. به عنوان مثال تنظیم یک قیمت جاری در سطح پایین ممکن است تصمیم بهینه‌ای باشد اگر تنظیمات بعدی و وضعیت یک بازار مسلط، منجر به منافع بلندمدت به قیمت از دست دادن منافع کوتاه‌مدت شود.


[1] . Shipley