ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
دسته بندی | علوم اجتماعی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 124 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 28 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- پیشینه تحقیق................................................11
2-1- 1-مطالعات انجام شده داخلی..................................11
2-1-2- مطالعات انجام شده خارجی............................14
2-1- 3-جمع بندی پیشینه تحقیق..................................17
2-2- مبانی نظری.............................................18
2-2-1- هویت......................................................18
2-2-1-1- هویت اجتماعی.....................................19
2-2-1-2 کنش متقابل نمادین..................................20
2-2-1-3- سایر نظریه پردازان............................................21
2-2-2- شبکه های اجتماعی مجازی ...........................23
2-2-3- شبکه های اجتماعی مجازی و هویت................25
2-2-3-1- بری ولمن...............................................25
2-2-3-2-آنتونی گیدنز....................................26
2-2-3-3- رولند رابرتسون......................................27
2-2-3-4- مالکوم واتزر...................................... 28
2-2-3-5- مانوئل کاستلز........................................30
2-2-3-6- حوزه عمومی هابرماس...............................31
2-2-3-7- نظریه کاشت...................................31
2-2-3-8-نظریه استفاده و رضامندی............................32
2-2-3-9- فیس بوک و هویت...............................32
2-3- چارچوب نظری تحقیق.......................................34
2-4- فرضیه های تحقیق................................................37