فایلساز

فروشگاه فایلساز ، فروش فایل ارزان , فروش ارزان فایل, پروژه, پایان نامه, مقاله و ...

فایلساز

فروشگاه فایلساز ، فروش فایل ارزان , فروش ارزان فایل, پروژه, پایان نامه, مقاله و ...

پاورپوینت خرس و خرس قطبی (تحقیق دانش آموزی)

دانلود پاورپوینت خرس و خرس قطبی (تحقیق دانش آموزی)PPT بررسی خرس و خرس قطبی (تحقیق دانش آموزی)PPT پاورپوینت جامع و کامل خرس و خرس قطبی (تحقیق دانش آموزی)PPT کاملترین پاورپوینت خرس و خرس قطبی (تحقیق دانش آموزی)PPT پکیج پاورپوینت خرس و خرس قطبی (تحقیق دانش آموزی)PPT مقاله خرس و خرس قطبی (تحقیق دانش آموزی)PPT تحقیق خرس و خرس قطبی (تحقیق دانش آمو
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1246 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
پاورپوینت خرس و خرس قطبی (تحقیق دانش آموزی)

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 13 صفحه

خرس و خرس قطبی(تحقیق دانش آموزی) سلام. من خرس قطبی ام، یک حیوان بسیار بزرگ که در خشکی زندگی می کند. خانه ی من در قطب شمال است.در آن جا هوا همیشه خیلی سرد است. اما چربی های زیر پوست و موهایم مرا گرم نگه می دارند.
غذای مورد علاقه ی من خوک های دریایی و فوک ها هستند. من می توانم خیلی خوب بوها را بشنوم. مثلاً اگر یک فوک یا خوک دریایی در یک جای دور باشد من می توانم به کمک بو کشیدن آن را پیدا کنم.


من خیلی خوب در آب شنا می کنم. موهای من چرب است. این موها به من کمک می کند بدنم خیس نشود. من بعد از شنا خودم را تکان می دهم تا بدنم خشک شود.

رنگ من در قطب شمال سفید است، ولی اگر از آن جا دور شوم رنگم تغییر می کند.
خرس های قطبی مادر 2 یا 3 توله خرس به دنیا می آورند. توله خرس ها وقتی به دنیا می آیند خیلی کوچک و ضعیف هستند. آن ها از شیر مادرشان می خورند. شیر خرس های قطبی بسیار قوی است و توله خرس ها خیلی زود بزرگ و قوی می شوند.

ما خرس هاس قطبی هوای سرد را خیلی دوست داریم و از گرما فرار می کنیم، چون اگر هوا گرم باشد ما مریض و ضعیف می شویم. خداحافظ


توجه: متن بالا محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدها و تصاویر آن دریافت می کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.