ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
دسته بندی | برق |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 2181 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 44 |
راهسازان از زمانهای قدیم بر لزوم و اهمیت روسازی راهها واقف بوده اند و برحسب مورد از انواع آن استفاده می کردند. طرح،اجرا و نگهداری روسازی راهها از مهمترین و در عین حال از مشکلترین قسمت های راهسازی است و اغلب اشکالات بعدی زاییده طرح، اجرا و یا نگهداری غیر اصولی این قسمت پراهمیت راه است.
اگر روسازی راهی بطور اصولی وصحیح، طرح واجرا و نگهداری نشود،راه در برابر عوامل جوی و اثر فرساینده آمد وشد خودروها مقاومت نکرده وبه سرعت خراب شده و درنتیجه موجب از دست رفتن سرمایه گذاری اولیه می شود. علاوه بر این، خرابی روسازی باعث افزایش سایر هزینه ها از قبیل هزینه مرمت و بهسازی وهمچنین افزایش هزینه های غیر مستقیمی که به علت بدی روسازی به استفاده کنندگان از راه تحمیل می شود خواهد شد. در چند دهه اخیر به دنبال پیشرفت های قابل ملاحظه ای که در علم مکانیک خاک، مصالح روسازی انجام آزمایش های آزمایشگاهی وکارگاهی، مقاومت مصالح و تحلیل سیستم های پیچیده ی روسازی با استفاده از سیستم های توزین به وقوع پیوسته است،لازم است که مهندسین راهساز ضمن اطلاع از شرایط خاص ایران از آنچه که در این زمینه ها در سایر کشورهای دیگر رخ می دهد اگاهی داشته باشند.
فهرست مطالب
چکیده1
مقدمه. 2
فصل اول: کلیات.. 3
آسفالت.. 4
انواع کارخانه آسفالت.. 5
فصل دوم: فرآیند تولید آسفالت.. 17
فرآیند تولید آسفالت.. 18
فصل سوم: ضرورت و اهمیت پروژه23
فرضیه های پروژه24
اهداف پروژه25
فصل چهارم: سیستم توزین پرتابل. 26
سیستم توزین پرتابل. 27
- مشخصات سیستم توزین. 27
نتیجه گیری.. 36
پیوست ها37
منابع و ماخذ 39