ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
دسته بندی | برق |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 3991 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 65 |
موتورهای اسنکرون یا القایی که جزء موتورهایACتقسیم بندی می شوند در صنعت و ابعاد مختلف زندگی رواج فراوان یافته که علت آن هم سادگی ساخت ،قدرت بالا؛ارزان بودن و همچنین سهولت تعمیرات می باشد(این موتورها فاقد جاروبک و مساله کموتاسیون هستند).جهت کنترل سرعت این موتورها می توان از درایو با قابلیت تغییر فرکانس بهره گرفت.
فهرست مطالب
چکیده. 1
طبق محاسبات.. 2
رتور سیم بندی شده:6
رتور قفس سنجابی:7
لغزش:9
مدار معادل رتور:11
تلفات در موتورهای القایی.. 15
دیاگرام توازن قدرت در موتور های القایی.. 18
گشتاور در حالت های مختلف.. 21
بدستآوردن رابطه گشتاور. 23
نمودار گشتاور سرعت موتور. 25
گشتاور ماکزیمم در موتور القایی.. 27
کنترل مشخصه گشتاور سرعت موتور القایی.. 29
کنترل ولتاژ تغزیه. 30
روش های کنترل مقاومت رتور موتور القایی.. 31
راه اندازی موتورهای القایی.. 38
انواع راه اندازی موتورهای القایی.. 38
اتو ترانسفورماتور:40
ستاره،مثلث:41
کنترل مقاومت رتور:42
کنترل مقاومت استاتور:43
کنترل سرعت موتورهای القایی.. 45
کنترل فوران:46
کنترل همزمان ولتاژ و فرکانس:46
کنترل سرعت توسط کنترل تریستوری:48
روش دالاندر:49
اثر هارمونیک ها بر عملکرد موتور القایی.. 50
کنترل مدرن موتور های القایی.. 53
فاصله درایو تا موتور. 57
انتخاب بهینه موتور. 57
محاسبه گشتاور بار. 58
ابعاد و اندازه موتورها:60
منابع :64