ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | rar |
حجم فایل | 141 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 14 |
فهرست مطالب
مقـدمه
سازمان های امروزی، بیشتر از همیشه نیاز به رهبران مؤثری دارند که پیچیدگی محیط جهانی همیشه در حال تغییر را درک کنند، کسانی که هوش، حساسیت و توانایی همدلی با دیگران را دارند و کسانی که می توانند پیروان خود را برانگیزانند تا برای ارتقاء تلاش کنند. لاتور (1987) شناخت شناسی (معرفت شناسی) ساینتومتریک را به کار می بندد تا شبکه های دانش رهبری را بر حسب معماران هوشمند آنها (چه کسی) کمکهای مربوط به آنها (چه چیزی) و زمان و مکانی که آنها را منتشر نمودند (چه زمانی و چه مکانی) در حوزه رهبری به تصویر کشاند. ما داده های اظهارنظر بالغ بر یک دوره ده ساله (2006-1997) از هر موضوع فصلنامه رهبری (LQ) و رهبری آموزشی (EL) را جمع آوری نمودیم. یک تجزیه و تحلیل مشروح از 31232 اظهارنظر موجود در 2322 مقاله منبع برای پیگیری توسعه مطالعه رهبری تاریخی و مدت زمان نمونه ها صورت گرفته است. روش تحقیق مورد استفاده برای این مطالعه تجزیه و تحلیل های اظهارنظر و اظهارنظر مشترک است.
با استفاده ازتجزیه تحلیل اظهار نظر شکلهای (روشهای) به هم مرتبط کشف می شوند. از این شکلها، مؤثرترین نشریات و محققین در حوزه رهبری شناسایی می شوند و سپس تجزیه و تحلیل اظهارنظر مشترک برای طراحی ساختار هوشمندانه مطالعات رهبری اجرا می شود و شکلهای دانش را کشف می کنند. هدف اصلی این مطالعه کشف و طراحی ساختار هوشمندانه مطالعات رهبری مدرن در طی سالهای (2006-1997) است. این مطالعه یک ابزار هدفمند و سیستماتیک برای تعیین نشریات مهم، محققین با نفوذ (تأثیرگذار)، ارتباط میان این نشریات و اهمیت نسبی شکلهای متفاوت دانش در تحقیق رهبری را برای محققین فراهم می آورد.