دسته بندی | کشاورزی و زراعت |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 77 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 17 |
طرح توجیهی باغ پسته 50 هکتاری
فهرست مطالب و جداول :
خلاصه طرح
مقدمــه
توجیه اقتصادی طرح
الف – سرمایه گذاری ثابت
الف – 1 ) زمیـن
الف – 2 ) محوطه سازی
الف – 3 ) ساختمانها
الف – 3 ) ساختمانها
الف – 4 ) تاسیسات
الف – 5 ) ماشینآلات
الف – 6 ) وسایل نقلیه
الف – 7 ) تجهیزات اداری
الف – 8 ) هزینههای قبل از بهرهبرداری
جمع کل سرمایه گذاری ثابت
ب- هزینه های جاری
ب – 1 ) مواد اولیه و نهاده های تولید
ب – 2 ) حقوق و دستمزد
ب – 3 )هزینه نگهداری و تعمیرات
ب- 4 ) هزینه استهلاک
ب- 5 ) سوخت و انرژی
جمـع هزینه های جاری طرح
سرمایه در گردش
جمع کل سرمایه گذاری طرح
ج – فروش
سود ناویژه
محاسبه نقطه سر به سر تولید
سود ویژه
محاسبه کارمزد وام
جدول بازپرداخت اصل و کارمزد تسهیلات
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 509 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 17 |
عنوان: پاورپوینت نیاز به تحول سازمانی
فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)، قابل ویرایش
تعداد اسلاید: 17 اسلاید
دسته: مدیریت
این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " نیاز به تحول سازمانی" می باشد که در حجم 17 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده و می تواند به عنوان ارائه کلاسی رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
مقدمه
دو شکل اجرایی مدیریت تغییر و تحول
موقعیت سازمان و میزان تحول مورد نظردر آنها
ویژگیهای سازمانهای آینده
نتیجه گیری
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 508 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 18 |
عنوان: پاورپوینت فرآیند و اشتباهات تحول سازمانی
فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)، قابل ویرایش
تعداد اسلاید: 18 اسلاید
دسته: مدیریت
این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " فرآیند و اشتباهات تحول سازمانی " می باشد که در حجم 18 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده و می تواند به عنوان ارائه کلاسی رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
فرآیند تحول در سازمانها
ایجاد جوّ و احساسی از ضرورت و فوریت تغییر
تشکیل یک ائتلاف قدرتمند برای راهبری تحول
تدوین دیدگاه یا چشماندازی از آینده سازمانی
ابلاغ بینش مشترک به کلّ سازمان
اعطائ قدرت به افراد جهت حرکت بسوی بینش آیندهساز
برنامهریزی تحول
تلفیق پیشرفتهای مقطعی و ایجاد تحولات بیشتر
نهادینه کردن نوآوریهای بدستآمده در فرآیند تحول
اشتباهات و انحرافات تحول در سازمان
نتیجه گیری
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 510 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 22 |
عنوان: پاورپوینت اصول تحول سازمانی
فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)، قابل ویرایش
تعداد اسلاید: 22 اسلاید
دسته: مدیریت
این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " اصول تحول سازمانی" می باشد که در حجم 22 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده و می تواند به عنوان ارائه کلاسی رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
اصول فردی تحول
اصول گروهی تحول
اصول سازمانی تحول
اصول حل بیماری یا آسیب شناسی سازمانی
اصول مشاوره تحول یا راهگشایی تحول
نتیجه گیری
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 263 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 18 |
عنوان: پاورپوینت فرآیند خط مشی گذاری عمومی
فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)، قابل ویرایش
تعداد اسلاید: 18 اسلاید
دسته: مدیریت دولتی( ویژه ارائه کلاسی درس تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی)
این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " فرآیند خط مشی گذاری عمومی " می باشد که در حجم 18 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده و می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی رشته مدیریت دولتی مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
الگوی کارنگی
الگوی گام به گام
مقایسه الگوی کارنگی والگوی گام به گام
مدیریت دولتی والگوی تصمیمات تدریجی
الگوی سیستم پیچیده یامدل سطل زباله یامدل نظام ناشناخته
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 114 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 15 |
عنوان: پاورپوینت رویکردهای تجزیه و تحلیل خط مشی
فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)، قابل ویرایش
تعداد اسلاید: 15 اسلاید
دسته: مدیریت دولتی( ویژه ارائه کلاسی درس تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی)
این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " رویکردهای تجزیه و تحلیل خط مشی " می باشد که در حجم 15 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده و می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی رشته مدیریت دولتی مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
رویکردهای تجزیه وتحلیل خط مشی
رویکرد علمی – تجربی
رویکرد فرا علمی – فرا تجربی
رویکرد تخصصی
رویکرد سیستمی
نمودار رویکرد سیستمی به خط مشی گذاری از دیدگاه استون
رویکرد عقلانی – اقتضایی
رویکرد کارکردگرایی
ساختارگرایی
رویکرد تضاد
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 339 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 32 |
عنوان: پاورپوینت مدیریت مشارکت جویانه در بخش دولتی
فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)، قابل ویرایش
تعداد اسلاید: 32 اسلاید
دسته: مدیریت دولتی( چالش های مدیریت دولتی در ایران)
این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " مدیریت مشارکت جویانه در بخش دولتی" می باشد که در حجم 32 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده و می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس چالش های مدیریت دولتی در ایران رشته مدیریت دولتی مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
تأملی درمفهوم اعتماد
اعتماد به دولت
اهمیت اعتماد به دولت
چارچوبهای نظری اعتماد به دولت
مدیریت دولتی مشارکت جویانه
ویژگیهای حاکمیت مشارکت جویانه
پاسخگویی درمدیریت دولتی
ترکیب عوامل موثر در اعتمادعمومی به مدیریت دولتی
نتیجه گیری
تدوین منشور شهروندی
تدوین چهار چوب اصول اخلاقی مدیران و کاکنان سازمانهای دولتی
تدوین چهار چوب مشارکت شهروندان در مدیریت دولتی
تدوین قانون پاسخگویی عمومی در سازمانهای دولتی
تدوین اصول اطلاعات آزادی عمومی
بهبود رابطه مدیران دولتی وشهروندان
چگونه می توان رضایتمندی شهروندان رابهبود داد؟
چگونه می توان اعتماد عمومی به دولت را ارتقا داد؟
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1431 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 38 |
عنوان: پاورپوینت عقلانیت و راهبرد در بخش دولتی
فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)، قابل ویرایش
تعداد اسلاید: 38 اسلاید
دسته: مدیریت دولتی( چالش های مدیریت دولتی در ایران)
این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " عقلانیت و راهبرد در بخش دولتی" می باشد که در حجم 38 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده و می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس چالش های مدیریت دولتی در ایران رشته مدیریت دولتی مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
مقدمه
نگاه غالب دولت ها از نگاه مدیریتشان
دولت قانون مدار
دولت حزبی
دولت اخلاقی
دولت مردم سالار دینی
وظیفه اصلی دولت ها
انواع عقلانیت ها که خط و مشی های دولت
عقلانیت
عقلانیت در خط مشی گذاری
عقلانیت اقتصادی
عقلانیت قانونی
عقلانیت سیاسی
عقلانیت حرفه ای (علمی)
عقلانیت اخلاقی
عقلانیت دینی
مدیریت در بخش دولتی
شمای کلی پارادایمها،نهضتها و رویکردهای مدیریت در بخش دولتی
رویکردها به مدیریت در بخش دولتی
رویکرد مدیریتی
رویکرد قانونی
رویکرد سیاسی
رویکرد حرفه ای (علمی)
رویکرد اخلاقی
رویکرد دینی
راهبرد در بخش خصوصی
راهبرد در بخش دولتی
راهبرد خط مشی
راهبرد سازمانی
راهبرد مدیریتی
مراحل اجرایی این روش
اهمیت اعتماد به دولت
نظریه کولاژ عقلانیت و راهبرد
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 26 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 26 |
دارای مناع کامل و رفرنس دهی منظم
دلبستگی از یک مفهوم یونانی به نام (storage) که نوعی عشق بین والدین و کودک می باشد گرفته شده است. مفهوم دلبستگی در روان شناسی جدید ریشه در کارهای جان بالبیروان پزشک و روان تحلیل گر انگلیسی دارد. او دلبستگی را پیوند عاطفی عمیق افراد خاص در زندگی معرفی می نماید به طوری که تعامل با آنها در زندگی ایجاد شعف و نشاط کرده و در هنگام استرس و تنیدگی، حضور آنها ایجاد آرامش می نماید. دلبستگی در دوره ای شکل می گیرد که در آن حساسیت زیادی به ویژگی مراقب وجود دارد، تجربیات اولیه با آنها نوع دلبستگی را تعیین کرده و تداوم آن را در طول زمان تثبیت می نماید . اولین پیوند عاطفی بین کودک با مادر و یا مراقب او برقرار می شود. تجارب دلبستگی ما مراقبان اولیه در الگوهای کاری ذهنی بازنمایی می شوند و در طی رشد از نوزادی تا نوجوانی تثبیت می شود (زیمرمن و بیکر،2002). شافر و امرسون دلبستگی را به عنوان "تمایل فرد کم سن برای جستجوی مجاورت با بعضی افراد هم نوع "تعریف می نمایند، و به نظر سیرز دلبستگی در نتیجه تعامل ارضا کننده با افراد مهم محیط کودک اکتساب می گردد. دلبستگی پیوند هیجانی پایدار بین دو فرد است به طوری که یکی از طرفین کوشش می کند نزدیکی یا مجاورت با موضوع دلبستگی را حفظ کرده و به گونه ای عمل کند تا مطمئن شود که ارتباط ادامه می یابد ( فوگل و 1997؛ به نقل از حاجی ولی زاده 1389). هر چند در تمام گونه ها نظام دلبستگی برای ابقاء گونه ها همچون غذا دادن و تولید مثل صورت می گیرد، البته این پاسخ های نا آموخته، تولید در برابر مادر ارزش انطباقی دارند زیرا مانع از آن می شوند که جاندار از منبع مراقب دور بیفتد و گم شود (اتکینسون و هیلگلارد،1389). به نظر هارلونیز وابستگی و دلبستگی یک واکنش فطری به محرک های خاص است که به وسیله مادر فراهم می شود ولی صرفاً ناشی از تغذیه نمی باشد، ایمنی بخشی ، گرمی و محبت که حاصل آرامش ناشی از لمس کردن است نتیجه آن می باشد (هارلو، 1985 به نقل از اکبری ، 1390). اولین دلبستگی های قوی در حدود 8 ماهگی شکل می گیرند، و با اضطراب جدائی همزمان هستند ( بیرج،1997 به نقل از اکبری ، 1390). به محض اینکه کودک توانایی حرکت بدست می آورد ممکن است انواعی از رفتارها، در او مشاهده شوند که نشانگر شکل گیری دلبستگی هستند از جمله، حرکت به سوی والدین و یا مراقب و اعتراض به هنگام ترس و درماندگی رابطه بین کودک و مراقب یک پیوند دوام دار است. حضور و ماهیت رفتار دلبستگی به وسیله رفتار نوع، مشخص می شود که رفتارهائی را در بر می گیرد که منجر به مجاورت با نگاره دلبستگی می شود ( کولین،1996). رفتارهای دلبستگی واضح کودکان، شامل گریه، لبخند زدن، فرا خوانده، لمس کردن، دنبال کردن، چسبیدن و اعتراض شدید هنگام تنهایی با غریبه ها است( کولین،1996).
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 87 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 20 |
دارای منابع کامل
رفرنس دهی منظم
این درمان بدین منظور طراحی شده است تا مجموعه ی نظام داری از فرضصت ها را برای مراجعان فراهم سازد، به طوری که آنها بیاموزند موقعیتهای اجتماعی تهدید کننده نیستند، خطاهای اجتماعی مهلک و شرم آور نیستند، و نقایص و کاستیها در عملکرد اجتماعی به اندازه ای که پیش بینی می کنند فاجعه آمیز نیستند. در طی جلسات، وظیفه درمانگر این است تا، در حالی که به روش های مختلفی که درمانجو یادگیری این الگوهای جدید را از خود دریغ می کند توجه کند، این فرصتهای یادگیری جدید را نیز برای وی فراهم آورد. درمانگر به عنوان یک مربی خبره عمل می کند، فرصت های یادگیری را تنظیم می کند، درمانجو را برای اتخاذ تفاسیر صحیح از عملکرد جاری خود راهنمایی می کند، و با شوخ طبعی، انگیزه دادن، تشویق کردن و دیگر فنون، زمینه ای را برای مراجع فراهم می کند تا تفاسیر و جایگزینهای جدیدی را در مورد اکثر موقعیتهای اجتماعی ترس آور در معرض آزمایش قرار دهند. در طی پیشرفت درمان، با کمک کردن به مراجعان برای تبدیل شدن به درمانگر خودشان، ماندگاری درمان بیشتر می شود؛ این کار از طریق فهم و به کاربرد تدابیر درمانی بر روی خودشان صورت می گیرد. چنین استقلال عملی در به کار بردن مهارت های درمانی، با فراهم کردن یک الگو از اختلال توسط درمانگر آغاز می شود. این الگو یک راهنما برای دنبال کردن مداخلات فراهم می کند، و به مراجعان کمک می کند ببینند که هر جزء از مداخلات بخشی از یک طرح کلی است که عوامل نگهدارنده اختلال اضطراب اجتماعی را حذف می کند. همچنین این الگو فضایی برای مراجعان فراهم می کند تا به گونه ای به اختلال خود بنگرند که ممکن است به آنها کمک کند تا تلاش های حل مسئله ناکارآمد خود را رها کنند، و به طور متفاوتی به ناهماهنگی و هجوم علائم خود که در لحظات ترس بروز می یابند، پاسخ دهند (هافمن و اتو،2010؛ ترجمه خانزاده، سلطانی و سعیدیان اصل، 1392).
پس از این الگو آموزشی ارائه شد، ابزار اصلی برای تغییر، مواجهه گام به گام است. در اینجا وظیفه ی درمانگر کمک به یادگیری مراجعان از طریق عمل کردن است تا این مواجهه ها را انجام دهند، به اندازه کافی در موقعیت های اجتماعی قرار بگیرند، و به طور منطقی آنچه که در آن موقعیت در حال رخ دادن است را ارزشیابی کنند؛ با این کار بر ترس خود غلبه می کنند و انتظارات غلط آنها تصحیح می شود. اگر مواجهه گام به گام ابزار اصلی یادگیری درمانی باشد، بنابراین هنر تحقیق این یادگیری از توانایی درمانگر ناشی می شود تا این دیدگاه را برای مراجعان فراهم کند که اضطراب اجتماعی شان می تواند با نوعی جدید از تمرینات اجتماعی تغییر کند. این تمرینات اجتماعی، مواجهه های اجتماعی فشرده تر و پی در پی را در بر می گیرد که با یادگیری ارزشیابی بی طرفانه تر و درست تر تجارب ترکیب شده است. بینش حاصل شده از این تمرینات از مداخلات آموزشی و شناختی ناشی می شود و این حس را در مراجعان ایجاد می کند که ممکن است مواجهه اجتماعی در زمان درمان در مقایسه با مواجهه هایی که خودشان انجام می دهند تاثیرات متفاوتی را در بر داشته باشد. توجه به این نکته ضروری است زیرا اکثر مراجعان برای سالها مواجهه های اجتماعی را به سبک خود انجام می دهند و بنابراین برای وارد شدن دوباره به این موقعیتها دودل و مردد هستند.