ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
دسته بندی | علوم اجتماعی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 223 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 40 |
بصورت فایل ورد همراه با منابع 2-1- مقدمه................................................................ |
|
2-2- مفهوم محیط زیست................................................ |
16 |
2-2-1- مفهوم آلودگی......................................................... |
17 |
2-2-2- تهدیدات زیست محیطی...................................... |
19 |
2-2-3- تعاریف محیط زیست........................................ |
23 |
2-3- مفهوم رسانه جمعی ............................... |
23 |
2-3-1- مفهوم استفاده از رسانه های جمعی....................... |
25 |
2-3-2- رسانه تلویزیون - ویژگیها................................ |
26 |
2-3-3- کارکردهای رسانه تلویزیون........................... |
27 |
2-3-4- رسانه، اطلاع رسانی و آموزش...................... |
30 |
2-3-5- رسانه تلویزیون آموزشی.................................... |
31 |
2-3-6- جایگاه رسانه در تنویر افکار عمومی.................... |
32 |
2-4- چهارچوب نظری تحقیق ...................................... |
33 |
2-4-1- نظریات رسانه ها....................................... |
33 |
2-4-1-1- نظریه کاشت ( Cultivation Theory).................. |
34 |
2-4-1-2- نظریه برجسته سازی(Agenda-Setting Theory)........ |
35 |
2-4-1-3- نظریه استفاده و خوشنودی (Uses and Gratifications Theory ) |
39 |
2-4-1-4- تئوری مسئولیت اجتماعی رسانهها.................. |
41 |
2-4-2- مدل های ارتباطات جمعی - مدل های مخاطب محور..... |
42 |
2-5- پیشینه تحقیق.................................................... |
47 |
2-5-1- تحقیقات داخلی...................................... |
48 |
2-5-2- تحقیقات خارجی........................................ |
51 |