فایلساز

فروشگاه فایلساز ، فروش فایل ارزان , فروش ارزان فایل, پروژه, پایان نامه, مقاله و ...

فایلساز

فروشگاه فایلساز ، فروش فایل ارزان , فروش ارزان فایل, پروژه, پایان نامه, مقاله و ...

پاورپوینت شیوه ارجاع دهی APA و راهنمای آن

دانلود پاورپوینت شیوه ارجاع دهی APA و راهنمای آن بررسی شیوه ارجاع دهی APA و راهنمای آن پاورپوینت جامع و کامل شیوه ارجاع دهی APA و راهنمای آن کاملترین پاورپوینت شیوه ارجاع دهی APA و راهنمای آن پکیج پاورپوینت شیوه ارجاع دهی APA و راهنمای آن مقاله شیوه ارجاع دهی APA و راهنمای آن تحقیق شیوه ارجاع دهی APA و راهنمای آن
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 108 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 122
پاورپوینت شیوه ارجاع دهی APA و راهنمای آن

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 122 صفحه

چیست؟ APA = American Psychology Association
در واقع یک کتاب است.
سبک ارجاع نویسی در علوم اجتماعی مانند روانشناسی، جامعه شناسی، علوم تربیتی و ... می باشد.
سبک در سال 1928 توسط انجمن روانشناسی آمریکا پایه گذاری گردید.
ویرایش پنجم این سبک در سال 2001 و ویرایش ششم این سبک در سال 2009 منتشر شده است. APA ََAPA ََAPA چرا مهم است؟ حفظ امانت ادبی
استفاده از یک سبک ثابت برای دسترسی آسان خوانندگان به منابع مورد استفاده
تایید ادعای مطالب و ادعاهای مطرح شده نویسندگان
نشان دادن کار ها و تحقیقات انجام شده در یک زمینه
APA انواع ارجاع دهی ارجاع در داخل متن

ارجاع در پایان متن ارجاع دهی در داخل متن نام نویسنده
سال
شماره صفحه
عنوان اثر ارجاع به اثر دارای یک نویسنده در داخل جمله ... نام خانوادگی نویسنده (سال انتشار، شماره صفحه) ... .

الوانی (1369، ص 147) ارتباط را انتقال و تبادل اطلاعات، معانی و مفاهیم و احساس ها بین افراد می داند.

Baddeley (1986, p. 34) related working memory is considered as a system for the temporary holding and manipulation of information during the performance of a range of cognitive tasks. ارجاع به اثر دارای یک نویسنده در پایان جمله ... (نام خانوادگی نویسنده، سال انتشار، شماره صفحه).

ارتباط عبارت است از انتقال و تبادل اطلاعات، معانی و مفاهیم و احساس ها بین افراد (الوانی، 1369، ص 147).

Cognitive load theory moved from focusing solely on the extraneous cognitive load that may originate by the way in which instructional materials and methods are designed to including the load that is imposed by the basic characteristics of information (Sweller, 1994, p. 6). ارجاع به اثر دارای دو نویسنده در داخل جمله ... نام خانوادگی نویسنده اول و نام خانوادگی نویسنده دوم (سال انتشار، شماره صفحه) ... .

فتحی واجارگاه و آقازاده (1386، ص 7) مواد برنامه درسی را هر نوع شیء فیزیکی یا مادی تعریف کرده اند که ماهیتا قابل ارائه و نمایش است و در فرآیند یادگیری به کار گرفته می شود.

Cronbach and Snow (1969, p. 175) mentioned different ways in which to deal with learner individual differences from procrustean methods that involve little adaptation, through intuitive and little tested rules for adaptation, up to, in principle, tested rules derived from theory. ارجاع به اثر دارای دو نویسنده در پایان جمله ... (نام خانوادگی نویسنده اول و نام خانوادگی نویسنده دوم، سال انتشار، شماره صفحه).

مواد برنامه درسی، هر نوع شیء فیزیکی یا مادی است که ماهیتا قابل ارائه و نمایش است و در فرآیند یادگیری به کار گرفته می شود (فتحی واجارگاه و آقازاده ، 1386، ص 7).

Such problem solving is generally considered as cognitive processing directed at achieving a goal when no solution method is obvious to the problem solver (Mayer & Wittrock, 1996, p. 47). ارجاع به اثر دارای سه تا پنج نویسنده در داخل جمله ارجاع برای اولین بار
... نام خانوادگی نویسنده اول، نام خانوادگی نویسنده دوم، ... و نام خانوادگی نویسنده پنجم (سال انتشار، شماره صفحه) ... .

موهر، هاسین، هالتر و کیلب (2005، ص 73) بیان می دارند که هر دو نوع قابلیت های وسایل یادگیری سیار و گستره ی وسیع استفاده از آنها، گرایش به سمت تقویت و گسترش فعالیت های یادگیری مشارکتی دارند. وسایل سیار همچنین به سهولت می توانند با دیگر وسایل، ارتباط برقرار نمایند، یادگیرندگان را در به اشتراک گذاری داده ها، فایل ها و پیام ها در گروه، توانمند سازند.

Wainwright, Osterman, Finnerman and Hill related (2007, pp. 23-25) There is a plethora of computer-assisted e-learning environments tools. ارجاع برای بار دوم به بعد
... نام خانوادگی نویسنده اول و همکاران (سال انتشار، شماره صفحه)... .

موهر و همکاران (2005، ص 75) معتقدند که یک محیط کلاسی که از نظر دیجیتالی تقویت شده است، بسته های رایانه های دستی را به کار می برد تا امکان خواندن زلزله های شبیه سازی شده را به صورت پویا فرآهم آورد.


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.